full screen background image
Search

Roll up s potiskem – způsob, jak vytvořit účinnou reklamu

Nový rok přináší nové reklamní příležitosti, čerstvé nápady a oborové akce. Jednou z nejoblíbenějších forem externí reklamy jsou roll upy s potiskem. Tato forma reklamy je přenosná a nezabírá mnoho místa, což je její hlavní výhodou. Jaké formy externí reklamy přilákají zákazníky?

Nový rok přináší nové reklamní příležitosti, čerstvé nápady a oborové akce. Jednou z nejoblíbenějších forem externí reklamy jsou roll upy s potiskem. Tato forma reklamy je přenosná a nezabírá mnoho místa, což je její hlavní výhodou. Jaké formy externí reklamy přilákají zákazníky?

 

Známá a oblíbená klasická externí reklama

Mezi klasické formy externí propagace patří výše uvedené roll upy s potiskem a reklamní stěny. První z nich jsou využívány při koncertech, outdoorových akcích, a také při oborových veletrzích. Na velkých oborových setkáních, jako jsou 4Design Days, budou vhodnější reklamní stěny s větším formátem.

Oba reklamní modely lze považovat za klasiku, která umožní dosáhnout uspokojivých výsledků pro zvýšení povědomí o značce.

 

Nová dvacátá léta jsou obdobím novinek

Výstavní systémy tiskárny Piga rozšířily sortiment o nové produkty – reklamní vlajky a X-banner. Vlajky a stožáry jsou ideálním řešením pro firmy, které mají sídlo na těžko přístupném místě a chtějí zdůraznit svou přítomnost v objektu. Barevné, originální vlajky ve tvaru kapek, pádla nebo šerpy poutají na sebe pozornost a plní informační funkci. Vlajky jsou také dobrou volbou pro venkovní akce, jako jsou hudební festivaly.

Jedním z nejmodernějších výstavních médií jsou X-bannery. Díky ergonomické konstrukci se staly mnohem mobilnější než tradiční roll upy. Tenké hliníkové trubky jsou odolné proti povětrnostním vlivům a zničení. Vinylový materiál (PVC) je jedním z nejodolnějších materiálů používaných ve výstavních modelech. Díky snadné a jednoduché instalaci se tyto bannery stále častěji objevují na největších oborových akcích, kde má každá společnost k dispozici velmi omezený prostor.

 

Klasická reklamní forma stále žije

Mohlo by se zdát, že v 21. století bude hlavním zdrojem získávání zákazníků reklama ve sdělovacích prostředcích. Současně však jsou tradiční reklamní nosiče externí reklamy vylepšovány a přizpůsobovány potřebám inzerentů, aby svou funkci plnily ještě lépe. Nové výstavní nosiče jsou lehké, ergonomické a jejich montáž je rychlá. Snadno se přemísťují, a materiály, ze kterých jsou vyrobeny, jsou odolné proti mechanickému a atmosférickému poškození. Již brzy zjistíme, zda příští desetiletí zavede nová řešení.

4
0