full screen background image
Search

Buďte vidět v online prostoru

S příchodem internetu a také přesunem mnoha aktivit právě do online prostoru bylo potřeba reagovat také z pohledu reklamy. Sociální sítě, firemní stránky i propagační články a informace dnes musí splňovat mnoho kritérií, aby byla reklama účinná a účelná. Kdo není na síti, jako by nebyl.

Internetový marketing už není jen na webu blikající banner nebo statický text umístěný v barevném rámečku. Nese s sebou služby jako správa PPC kampaně, SEO optimalizace, B2B, tvorbu a vedení profilů na sociálních sítích nebo analýzy návštěvnosti a call tracking. Že je pro vás odborná hantýrka přece jen „španělskou vesnicí“? Zde se rozhodně vyplatí vsadit na profíky. Dobrá on-line marketingová agentura zmapuje situaci i možnosti, zanalyzuje vše potřebné o vaší firmě a její prezentaci a vypracuje detailní plán pro správné cílení reklamy i její zpracování.

Na internetu strávíme často i několik hodin. Sociální sítě jsou zabijákem času, ale vynikajícím prostředkem pro cílenou reklamu a možnost komunikovat přímo se zákazníky. Internet je hojně používaný také k vyhledávání potřebných informací a podkladů, stejně jako nabídky služeb a odborných firem. Jedním z nejoblíbenějších vyhledávačů je stále Google. Jeho kampaně cílí na klíčová slova, vyhledávače a skrze kliky myší i na obsahové sítě. Dobře vedená reklama Google Adwords je podle odborníků zárukou nejlépe zúročených investic do prodejního byznysu, protože má obrovské pokrytí a dokáže se zobrazit i lidem, kteří o inzerentovi doposud nikdy neslyšeli a ani jej aktivně nevyhledali. To vše s minimálními náklady a s okamžitou odezvou.

Svět reklamy boří mýty i hranice. Co bylo před lety naprosto dostačující, dnes v obecném pojetí neobstojí. Virtuální prostředí nabízí neotřelé způsoby, jak zaujmout pozornost a nepustit ji:  search engine marketing, social media, e-mailing a content marketing vytvoří úspěšnou brandovou strategii, jež se oproti offlinu neustále vyvíjí.

0
0

TAG